Cautati in:
Comenzi la:
0723.253.880 | 0730.581.154
office@mereusanatos.ro
Login

Parteneri


 

 

Reguli de aur pentru nutritie

 

1. Folosiţi din belşug ierburile aromate şi mirodeniile. Vor da savoare mâncărurilor şi vă vor ajuta să uitaţi de grăsimi!

2. Gătiţi carnea, peştele şi legumele în hârtie cerată sau folie de aluminiu. Acest lucru va limita adăugarea de grăsimi, fără să usuce mâncarea sau s-o facă greu de mestecat. Alimentele gătite la aburi lasă foarte mult lichid.

3. Înlocuiţi zahărul cu vanilie, scorţişoară sau flori de portocal.

4. Dacă mergeţi la pizzerie, alegeţi o pizza simplă (roşii, şuncă sau ciuperci) în loc de sortimentul quattro formaggi. Legumele (vinete, dovlecei) şi pastele sunt şi ele o alegere bună, dar evitaţi sosul de paste carbonara!

5. Într-un restaurant japonez alegeţi meniul cu sashimi, chiar şi însoţit de un bol de orez (dacă orezul e gătit în aşa fel încât a devenit o masă compactă, nu mâncaţi tot bolul). Astfel veţi mânca cu 80 de calorii mai puţin decât dacă aţi fi optat pentru 6 bucăţi de sushi de somon!

6. Ca antreu, uitaţi de alune şi cubuleţele de carne. Optaţi pentru legumele de sezon cu sos light de brânză sau frigăruile de pui.

7. Pe parcursul unei diete, respectaţi fazele de slăbire şi stabilizare, pentru un efect de durată. În felul acesta veţi evita efectul yoyo.

8. Renunţaţi la toate produsele alimentare nenecesare pentru a-i permite organismului să consume din rezervele proprii de grăsimi.

9. Folosiţi pâine integrală (sau cereale) în loc de pâine albă (cu un conţinut mare de carbohidraţi). Printre alimentele de preferat se numără şi pastele, orezul, lintea şi quinoa integrale.

10. Evitaţi să faceţi provizii de alimente neindicate (biscuiţi, mâncare semipreparată sau smântână). E cea mai bună modalitate de înlăturare a tentaţiilor!

 

Nutriţie – adăugaţi porţii mici celor mari!

Nu există niciun fel de secret. Pentru a-ţi păstra silueta, ai nevoie de o dietă variată şi echilibrată:

- Beţi câtă apă doriţi

- Cereale şi derivaţi: au mai multe calităţi. O sursă excelentă de zaharuri lente, ele furnizează energia de care au nevoie muşchii şi celulele noastre. Reduc totodată oboseala şi pofta nestăpânită de a gusta din diverse mâncăruri (un miracol!). Pot fi consumate la fiecare masă.

- Fructele şi legumele crude: Pot fi mâncate în orice cantităţi! Poate cineva din familia voastră chiar cultivă legume sau fructe. Dacă nu, asta nu e o scuză să vă aprovizionaţi în fiecare sâmbătă dimineaţă de la piaţă! Fructele şi legumele proaspete trebuie consumate în cinci zile de când le-aţi consumat.

- Produsele lactate: Nu e nevoie să vă amintim că contribuie la întărirea oaselor graţie calciului pe care îl conţin. Pot fi consumate la fiecare masă şi limitează consumul de zahăr. Cu toate acestea, dacă vă place brânza de calitate, amintiţi-vă s-o consumaţi cu moderaţie.

- Carne, peşte şi ouă: Ele furnizează proteinele de care au nevoie muşchii. Ideal e să le consumăm o dată pe zi.

- Grăsimi: un minim de grăsimi e necesar (în sfârşit, aţi putea spune). Cu toate acestea, fiţi foarte atenţi. Învăţaţi cum să le folosiţi cu moderaţie şi, preferabil, folosiţi uleiurile vegetale bogate în acizi graşi esenţiali.

Pozele sunt cu titlu informativ si nu reprezinta obligatie contractuala. Ar putea exista mici diferente intre imaginile prezentate si produs. Multumim pentru intelegere. Specificatiile pentru oricare din produsele noastre au un caracter informativ, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala. Pretul pentru oricare din produsele noastre poate fi schimbat fara notificare prealabila.
PARTENERI
Viziteaza magazinul MereuSanatos.ro pe ShopMania e-Vasion.ro - Magazin online de materiale de constructii Smartbuy.ro - preturi si comparatii kaboo.ro mereusanatos.ro este listat pe goshopping.com Magazin Online - sanatate, naturist, cosmetice
Google+